Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creating a Trauma-Informed Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 17.4 x 0.9 cm
ISBN13
9781915713810
N° edición
1

Creating a Trauma-Informed Classroom (en Inglés)

Sarah Lathan (Autor) · Critical Publishing · Tapa Blanda

Creating a Trauma-Informed Classroom (en Inglés) - Lathan, Sarah

Libro Físico

$ 28.240

$ 56.480

Ahorras: $ 28.240

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 62 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creating a Trauma-Informed Classroom (en Inglés)"

A game-changing toolkit for teachers, empowering them to build their understanding of adverse childhood experiences (ACEs) and to develop their trauma-informed teaching practice.There is now a greater understanding on the impact of our early experiences on our stress response system and how this affects children in the classroom. Based on research and real-world experiences, Creating a Trauma-informed Classroom equips teachers of both primary and secondary phases to create compassionate and trauma-sensitive learning environments by suggesting and explaining up to date and practical strategies.An experienced ASN teacher who uses these strategies in her daily practice, Sarah Latham focuses on: how to build and maintain positive relationships with pupils affected by trauma and ACEshow to create a supportive environmenthow to design and deliver learninghow to work collaboratively with others andhow to promote emotional regulation in the classroom, including supporting dysregulated and distressed behaviours.Each chapter summarises key points from literature, research, and policy to provide a concise and accessible text without data and jargon overload. Pupil voice is also highlighted through reflections and opinions from children and young people, and case studies from different schools and projects across Scotland that have developed new approaches to trauma-informed practice. A perfect resource for an teacher or senior leader wishing to create a trauma-informed school

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes