Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Creativity Policy, Partnerships and Practice in Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
365
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 2.1 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9783030072377

Creativity Policy, Partnerships and Practice in Education (en Inglés)

Snepvangers, Kim ; Thomson, Pat ; Harris, Anne (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Creativity Policy, Partnerships and Practice in Education (en Inglés) - Snepvangers, Kim ; Thomson, Pat ; Harris, Anne

Libro Nuevo

$ 149.810

$ 272.390

Ahorras: $ 122.580

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 96 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Creativity Policy, Partnerships and Practice in Education (en Inglés)"

This book examines the gaps in creativity education across the education lifespan and the resulting implications for creative education and economic policy. Building on cutting-edge international research, the editors and contributors explore innovations in interdisciplinary creativities, including STEM agendas and definitions, science and creativity and organisational creativity amongst other subjects. Central to the volume is the idea that good creative educational practice and policy advancement needs to reimagine individual contribution and possibilities, whilst resisting standardization: it is inherently risky, not risk-averse. Prioritising creative partnerships, zones of contact, practice encounters and creative ecologies signal new modes of participatory engagement. Unfortunately, while primary schools continue to construct environments conducive to this kind of 'slow education', secondary schools and education policy persistently do not. This book argues, from diverse viewpoints and methodological perspectives, that 21st-century creativity education must find a way to advance in a more integrated and less siloed manner in order to respond to pedagogical innovation, economic imperatives and creative possibilities, and adequately prepare students for creative practice, workplaces and publics. This innovative volume will appeal to students and scholars of creative practice as well as policy makers and practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes