Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Critical Issues in Servicing Twice Exceptional Students: Socially, Emotionally, and Culturally Framing Learning Exceptionalities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
201
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9783031103773

Critical Issues in Servicing Twice Exceptional Students: Socially, Emotionally, and Culturally Framing Learning Exceptionalities (en Inglés)

Fernanda Hellen Ribeiro Piske (Ilustrado por) · Kristina Henry Collins (Ilustrado por) · Karen B. Arnstein (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Critical Issues in Servicing Twice Exceptional Students: Socially, Emotionally, and Culturally Framing Learning Exceptionalities (en Inglés) - Piske, Fernanda Hellen Ribeiro ; Collins, Kristina Henry ; Arnstein, Karen B.

Libro Nuevo

$ 139.070

$ 252.850

Ahorras: $ 113.780

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Critical Issues in Servicing Twice Exceptional Students: Socially, Emotionally, and Culturally Framing Learning Exceptionalities (en Inglés)"

This book addresses critical issues related to appropriately servicing gifted students with other learning exceptionalities, also known as twice exceptional (2e) students. Utilizing a social, emotional, and cultural lens, it extends beyond the historical cognitive discussion within the domains of special and gifted education and draws on a variety of interpreted perspectives, featuring leading authors, experts, and specialists from several countries and from different academic disciplines and backgrounds. The collection offers a balance between theoretical/methodological and empirical chapters to provide a discourse for operationalization and implementation of services that best serve the educational and individualized needs for a diverse group of students.This work demonstrates the importance of knowing and attending to the social, emotional and cultural dimensions of 2e students while simultaneously fostering the appropriate cognitive skill development for whole-child well-being.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes