Compartir
Curriculum-Based Assessment for Instructional Design: Using Data to Individualize Instruction (en Inglés)
Matthew K. Burns
(Autor)
·
David C. Parker
(Autor)
·
James A. Tucker
(Prefacio de)
·
Guilford Publications
· Tapa Blanda
Curriculum-Based Assessment for Instructional Design: Using Data to Individualize Instruction (en Inglés) - Burns, Matthew K. ; Parker, David C. ; Tucker, James A.
Libro NuevoOrigen: Reino Unido
*
Envío: 9 a 15 días háb.
$ 97.910$ 58.750
* Costos de importación incluidos en el precio.
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 16 de Diciembre y el
Martes 24 de Diciembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Curriculum-Based Assessment for Instructional Design: Using Data to Individualize Instruction (en Inglés)"
Accessibly written and featuring illustrative case examples, this book provides a complete guide to curriculum-based assessment for instructional design (CBA-ID). CBA-ID comprises easy-to-implement, reliable, and valid procedures for determining a student's instructional level and individualizing instruction by developing tasks that are neither too hard nor too easy. It is a key tool for supporting K-8 students who are struggling in reading, math, or writing, and is ideally suited for intervention planning within multi-tiered systems of support. In a convenient large-size format, the book includes reproducible forms. Purchasers also get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials. This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.