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portada Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
321
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 15.7 x 1.9 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN
0201154935
ISBN13
9780201154931

Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage (en Inglés)

Diane Hessan (Autor) · Richard C. Whiteley (Autor) · Basic Books · Tapa Blanda

Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage (en Inglés) - Whiteley, Richard C. ; Hessan, Diane

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Reseña del libro "Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage (en Inglés)"

In Customer-Centered Growth, Richard Whiteley and Diane Hessan reveal the compelling secrets of how today's successful companies are achieving explosive growth. Drawing on dozens of case studies of every kind of enterprise, Whiteley and Hessan define five proven strategies that you can use to grow--even under the most adverse business conditions.

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