Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Customer Science: Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer Experiences (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 1.4 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781936572786

Customer Science: Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer Experiences (en Inglés)

Alexander Chernev (Autor) · Cerebellum Press · Tapa Dura

Customer Science: Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer Experiences (en Inglés) - Chernev, Alexander

Libro Nuevo

$ 90.330

$ 125.460

Ahorras: $ 35.130

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 51 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Customer Science: Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer Experiences (en Inglés)"

Customer Science examines the strategic principles that define the customer experience. Building on the recent findings in the domains of behavioral economics and social psychology, Customer Science discusses the customer experience from three different perspectives: what customers do-how they identify a problem, seek a solution, and interact with the offering; what they think and feel during this process-how they evaluate different market offerings; and what motivates their behavior-why they act the way they do. In this context, it examines all components of the customer experience-from activating a need to buying a company's offerings, to becoming a loyal customer and advocate for the company. The different stages of customer interaction with the company and its offerings are presented in the form of a customer experience map, which functions as the organizing principle for this book. The customer experience map is the blueprint for understanding the different stages of the customer experience and facilitating managerial decision making at each stage. The customer experience map is also the foundation of the customer experience canvas, a practical tool to identify the key questions managers should ask as they strive to create impactful customer experiences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes