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    portada D&Ad. The Copy Book (Bibliotheca Universalis) (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Ilustrado por
    Editorial
    Autor
    Año
    2018
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    544
    Encuadernación
    Tapa Dura
    Dimensiones
    20.1 x 14.7 x 4.1 cm
    Peso
    1.09 kg.
    ISBN13
    9783836568524
    N° edición
    1

    D&Ad. The Copy Book (Bibliotheca Universalis) (en Inglés)

    D&ad (Ilustrado por) · Taschen · Tapa Dura

    D&Ad. The Copy Book (Bibliotheca Universalis) (en Inglés) - D&ad

    5 estrellas - de un total de 5 estrellas 2 opiniones
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    Reseña del libro "D&Ad. The Copy Book (Bibliotheca Universalis) (en Inglés)"

    In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today--a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals--often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a "must-have" book for people in advertising and marketing, it is also a "should-have" for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.About the seriesBibliotheca Universalis -- Compact cultural companions celebrating the eclectic TASCHEN universe!

    Opiniones del libro

    Sergio Naranjo ArizaLunes 20 de Abril, 2020
    Compra Verificada

    " Todo genial! Muy rápido y el libro llegó en perfectas condiciones "

    10
    Julian GuarinMiércoles 24 de Febrero, 2021
    Compra Verificada

    " De colección "

    10
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    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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