Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Decoding the Disciplines Paradigm: Seven Steps to Increased Student Learning (Scholarship of Teaching and Learning) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780253024534

Decoding the Disciplines Paradigm: Seven Steps to Increased Student Learning (Scholarship of Teaching and Learning) (en Inglés)

David Pace (Autor) · Indiana University Press · Tapa Dura

Decoding the Disciplines Paradigm: Seven Steps to Increased Student Learning (Scholarship of Teaching and Learning) (en Inglés) - David Pace

Libro Nuevo

$ 115.340

$ 192.240

Ahorras: $ 76.900

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 88 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Decoding the Disciplines Paradigm: Seven Steps to Increased Student Learning (Scholarship of Teaching and Learning) (en Inglés)"

Teaching and learning in a college setting has never been more challenging. How can instructors reach out to their students and fully engage them in the conversation? Applicable to multiple disciplines, the Decoding the Disciplines Paradigm offers a radically new model for helping students respond to the challenges of college and provides a framework for understanding why students find academic life so arduous. Teachers can help their pupils overcome obstacles by identifying bottlenecks to learning and systematically exploring the steps needed to overcome these obstacles. Often, experts find it difficult to define the mental operations necessary to master their discipline because they have become so automatic that they are invisible. However, once these mental operations have been made explicit, the teacher can model them for students, create opportunities for practice and feedback, manage additional emotional obstacles, assess results, and share what has been learned with others.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes