Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367629557
N° edición
1

Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés)

Jean Kirshner; George Kamberelis (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés) - Jean Kirshner; George Kamberelis

Libro Nuevo

$ 42.780

$ 71.300

Ahorras: $ 28.520

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Decolonizing Transcultural Teacher Education Through Participatory Action Research (Routledge Research in Decolonizing Education) (en Inglés)"

This volume describes a Participatory Action Research (PAR) project involving educators from Belize and the U.S. to illustrate the critical role of shared dialogue in transnational teacher education.First identifying issues which inhibited the success of formerly didactic training delivered to Belizean teachers by U.S. educators, this volume documents the transformational impact of a shift to collaborative training approaches and uses first-person accounts from Belizean and U.S. stakeholders to illustrate their successes. Chapters powerfully illustrate that by engaging in Freirean-like dialogue and building relationships based on a mutual understanding of the cultural and historical context, as well as the identity of educators involved, partners are better able to engage in effective transnational pedagogical collaboration. Particular attention is paid to the importance of acknowledging the post-colonial setting and unique positionality of teachers in Belize.This text will benefit researchers, academics, and educators with an interest in action research and teacher research, multicultural education, and continued professional development in particular. Those interested in teacher training, education research, and international and comparative education will also benefit from this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes