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portada Design Space Exploration and Resource Management of Multi (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.9 cm
Peso
0.67 kg.
ISBN13
9783036508764

Design Space Exploration and Resource Management of Multi (en Inglés)

Singh, Amit Kumar ; Ganguly, Amlan (Autor) · Mdpi AG · Tapa Dura

Design Space Exploration and Resource Management of Multi (en Inglés) - Singh, Amit Kumar ; Ganguly, Amlan

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Design Space Exploration and Resource Management of Multi (en Inglés)"

The increasing demand of processing a higher number of applications and related data on computing platforms has resulted in reliance on multi-/many-core chips as they facilitate parallel processing. However, there is a desire for these platforms to be energy-efficient and reliable, and they need to perform secure computations for the interest of the whole community. This book provides perspectives on the aforementioned aspects from leading researchers in terms of state-of-the-art contributions and upcoming trends.

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El libro está escrito en Inglés.
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