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portada Designing for Interaction on Mobile Devices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.8 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9783746007571
Categorías

Designing for Interaction on Mobile Devices (en Inglés)

Philipp Nägelein (Autor) · Books on Demand · Tapa Blanda

Designing for Interaction on Mobile Devices (en Inglés) - Nägelein, Philipp

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Designing for Interaction on Mobile Devices (en Inglés)"

Digital technology has fundamentally changed the way humans interact with objects. As a consequence, the focus of product development and design processes has been shifting away from creating physical objects towards designing for interaction with digital objects. Touch-based mobile devices such as smartphones and tablet computers play an essential role in this shift of design paradigms. This cumulative dissertation consists of four essays. First, we provide a holistic overview of research from multiple disciplines on the topic of exploring products through digital touch. Second, we focus on the product perspective and develop a tool that helps organizations to quantify, visualize, and communicate the user experience of their digital products.Third, we explore the digital touch interface per se. Our research provides a better understanding of how digital interaction design, particularly through visual control mechanisms, entails different effects on touch-based mobile devices relative to traditional desktop PCs. Lastly, we focus on the consumer perspective and investigate how goal orientation influences the relationship between different mobile user interfaces, consumer attitudes, and behavioral intentions.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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