Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations: Volume 2 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9783031407093

Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations: Volume 2 (en Inglés)

Pereira, Ruben ; Bianchi, Isaias ; Rocha, Álvaro (Autor) · Springer · Tapa Dura

Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations: Volume 2 (en Inglés) - Pereira, Ruben ; Bianchi, Isaias ; Rocha, Álvaro

Libro Físico

$ 221.240

$ 402.250

Ahorras: $ 181.010

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 8 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Digital Technologies and Transformation in Business, Industry and Organizations: Volume 2 (en Inglés)"

Given the nature of this book proposal, linked with some Masters, and the faster pace of digital technologies evolution, the new version will have an entire new content with new cases and insights regarding the development and implementation of the most interesting digital technologies. Digital transformation marks a rethinking of how an organization uses technology, people, and processes in pursuit of new business models and new revenue streams, driven by changes in customer expectations around products and services. For many enterprises that build traditional goods, this means building digital products, such as a mobile applications or an ecommerce platform. To do so, they must use and integrate digital technologies. The pace of change is increasing. Organizations need to adapt or risk disappearing under innovators entrance in the market. With new digital technologies growing in an exponential rate in the last few decades, organizations are facing even more complex contexts. Managers are now pressed to take efficient decisions. This book provides a reference manual to assist professionals and academics on further insights regarding: the impact of digital technologies in business, how to implement digital technologies, solutions for specific digital technologies barriers, and much more. This book covers research methods such as Systematic Literature Review (SLR) or Multifocal Literature Review (MLR), case studies, experiments, survey, Design Science Research using quantitative and qualitative approaches.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes