Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Discourse Analysis of Languaging and Literacy Events in Educational Settings: A Microethnographic Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367465896
N° edición
1

Discourse Analysis of Languaging and Literacy Events in Educational Settings: A Microethnographic Perspective (en Inglés)

David Bloome; Stephanie Power-Carter; W. Douglas Baker; Maria Lucia Castanheira; Minjeong Kim; Lindsey W. Rowe (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Discourse Analysis of Languaging and Literacy Events in Educational Settings: A Microethnographic Perspective (en Inglés) - David Bloome; Stephanie Power-Carter; W. Douglas Baker; Maria Lucia Castanheira; Minjeong Kim; Lindsey W. Rowe

Libro Nuevo

$ 173.790

$ 241.370

Ahorras: $ 67.580

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Discourse Analysis of Languaging and Literacy Events in Educational Settings: A Microethnographic Perspective (en Inglés)"

This book provides a comprehensive introduction to the use of microethnographic discourse analysis for researching, theorizing, and reconceptualizing the uses of language and literacy in educational settings. The authors apply an ethnographic perspective to discourse analysis to emphasize how teachers and students use spoken and written language to construct knowledge, opportunities for learning, and social relationships. The authors demonstrate how microethnographic discourse analysis at different levels of scale can provide deeper understandings into the nuanced, complex social interactions and relationships that exist in and across educational contexts, including meaning-making, literacy practices, power relations, and the social construction of personhood. Each chapter offers philosophically and theoretically grounded principles for using microethnographic discourse analysis and example cases that reflect the principles presented. Ideal for researchers, teacher educators, and teachers, this essential text on discourse analysis, languaging, and literacy provides a grounding to further examine critical questions challenging educators.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes