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portada Doing Anthropology in Consumer Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.0 x 16.1 x 2.8 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN
1598740903
ISBN13
9781598740905

Doing Anthropology in Consumer Research (en Inglés)

Rita M. Denny (Autor) · Patricia L. Sunderland (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Doing Anthropology in Consumer Research (en Inglés) - Sunderland, Patricia L. ; Denny, Rita M.

Libro Físico

$ 209.920

$ 349.860

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Doing Anthropology in Consumer Research (en Inglés)"

Doing Anthropology in Consumer Research is the essential guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in consumer environments. Patricia Sunderland and Rita Denny argue that, while the recent explosion in the use of "ethnography" in the corporate world has provided unprecedented opportunities for anthropologists and other qualitative researchers, this popularization too often results in shallow understandings of culture, divorcing ethnography it from its foundations. In response, they reframe the field by re-attaching ethnography to theoretically robust and methodologically rigorous cultural analysis. The engrossing text draws on decades of the authors' own eclectic research--from coffee in Bangkok and boredom in New Zealand to computing in the United States--using methodologies from focus groups and rapid appraisal to semiotics and visual ethnography. Five provocative forewords by leaders in consumer research further push the boundaries of the field and challenge the boundaries of academic and applied work. In addition to reorienting the field for academics and practitioners, this book is an ideal text for students, who are increasingly likely to both study and work in corporate environments.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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