Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Early Language Learning and Teacher Education: International Research and Practice (Early Language Learning in School Contexts, 3) (Volume 3) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
578
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781788922654

Early Language Learning and Teacher Education: International Research and Practice (Early Language Learning in School Contexts, 3) (Volume 3) (en Inglés)

Zein, Subhan Und Sue Garton: (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Dura

Early Language Learning and Teacher Education: International Research and Practice (Early Language Learning in School Contexts, 3) (Volume 3) (en Inglés) - Zein, Subhan Und Sue Garton:

Libro Físico

$ 256.170

$ 355.790

Ahorras: $ 99.620

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Early Language Learning and Teacher Education: International Research and Practice (Early Language Learning in School Contexts, 3) (Volume 3) (en Inglés)"

Language teacher education is widely identified as one of the most important areas that needs addressing in order to improve early language instruction, yet research into teacher education for early language teachers remains relatively sparse. This volume responds to this gap by compiling studies with diverse methodological tenets from a wide range of geographical and educational contexts around the world. The volume aims to enhance understanding of early language teacher education as well as to address the need to prepare early language teachers and assist them in their professional development. The chapters focus on the complexity of teacher learning, innovations in mentoring and teacher supervision, strategies in programme development and perceptions, and knowledge and assessment in early language learning teacher education. The volume offers comprehensive coverage of the field by addressing various aspects of teacher education in different languages. The contributions highlight examples of research into current practice in the professional enhancement of early language learning teachers, but with an emphasis on the implications for practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes