Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Eat & go 2. Branding and Design for Cafes, Restaurants, Drink Shops, Dessert Shops & Bakeries (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
28.4 x 21.1 x 2.5 cm
Peso
1.36 kg.
ISBN13
9788417656614
N° edición
1

Eat & go 2. Branding and Design for Cafes, Restaurants, Drink Shops, Dessert Shops & Bakeries (en Inglés)

Wang Shaoqiang (Ilustrado por) · Hoaki · Tapa Dura

Eat & go 2. Branding and Design for Cafes, Restaurants, Drink Shops, Dessert Shops & Bakeries (en Inglés) - Shaoqiang, Wang

Libro Nuevo

$ 55.900

$ 93.160

Ahorras: $ 37.260

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Eat & go 2. Branding and Design for Cafes, Restaurants, Drink Shops, Dessert Shops & Bakeries (en Inglés)"

This book, the second volume of the previous successful title Eat & Go, showcase the most recent, innovative and successful graphic design and brand identity international projects for cafés, restaurants, bars, dessert shops and bakeries. In today's information-saturated world, food and drink establishments need not only to offer high-quality products, but also a unique visual identity, graphic design that stands out from the rest and good communication ideas. For these companies, unique branding starts with basic elements such as a logo, slogan, font, and colour scheme, and is finally reflected in the product, packaging and related design. This book focuses on graphic design, showing how the unique visual identity of the food industry can help companies attract consumers and achieve success, providing inspiration for graphic and shop designers and entrepreneurs in this area of business. It includes case studies and a wealth of examples.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes