Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educating for Durable Solutions: Histories of Schooling in Kenya’S Dadaab and Kakuma Refugee Camps (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781350133297

Educating for Durable Solutions: Histories of Schooling in Kenya’S Dadaab and Kakuma Refugee Camps (en Inglés)

Christine Monaghan (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Educating for Durable Solutions: Histories of Schooling in Kenya’S Dadaab and Kakuma Refugee Camps (en Inglés) - Christine Monaghan

Libro Nuevo

$ 177.200

$ 295.340

Ahorras: $ 118.140

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educating for Durable Solutions: Histories of Schooling in Kenya’S Dadaab and Kakuma Refugee Camps (en Inglés)"

What is education for an unknowable future? In Educating for Durable Solutions, Christine Monaghan explores how refugees and policymakers have answered this question over time by reconstructing the contemporary history of education in Kenya’s Dadaab and Kakuma refugee camps. Through oral histories and archival research, Monaghan shows how, since the founding of both camps in 1991, refugees and policymakers have conceptualized, developed, implemented and changed refugee education programs. She also shows why and how, despite these changes, real challenges persist in refugee education in Dadaab, Kakuma, and other camps throughout the world; these include high numbers of out-of-school children and youth, high student to teacher ratios, unpredictable funding, and persistent questions regarding what refugee education is for. The author shifts focus from debates over the impacts of specific policies and programs and explores instead how and why different policies and programs were implemented whether they led to meaningful changes in the long-standing challenges of refugee education. She finds that when and where real changes occurred, individuals or small groups of refugees and policymakers acted with tremendous agency and as tireless advocates.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes