Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educating Young Children With and Without Exceptionalities: New Perspectives (Contemporary Perspectives in Special Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781641135948

Educating Young Children With and Without Exceptionalities: New Perspectives (Contemporary Perspectives in Special Education) (en Inglés)

Festus E. Obiakor (Ilustrado por) · Tachelle Banks (Ilustrado por) · Jessica Graves (Ilustrado por) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Educating Young Children With and Without Exceptionalities: New Perspectives (Contemporary Perspectives in Special Education) (en Inglés) - Obiakor, Festus E. ; Banks, Tachelle ; Graves, Jessica

Libro Nuevo

$ 133.410

$ 242.570

Ahorras: $ 109.160

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educating Young Children With and Without Exceptionalities: New Perspectives (Contemporary Perspectives in Special Education) (en Inglés)"

Early childhood education (ECE) has always been intertwined with the use of developmentally appropriate practice (DAP). To support excellence in ECE, it is critical to have the knowledge about individual children and child development principles combined with the knowledge of effective early learning practices. Effective early childhood education involves an interdisciplinary collaborative process that is influenced by many factors. We present these aforementioned realities in Educating Young Children With and Without Exceptionalities: New Perspectives. In addition, we argue that general and special educators need to focus on applying new knowledge to better address critical issues that advance the field of educator preparation and improve educational outcomes for young children.Early childhood research confirms the need for intensive intervention and remedial education--we need to avoid approaches that are "too little" or "too late." Also proven to yield positive results for children are practices familiar to early childhood educators. These practices include relationship-based teaching and learning; partnering with families; adapting teaching for children from different backgrounds and for individual children; active, meaningful, and connected learning; and smaller class sizes. Evidence of the benefits of these practices suggests that they should be extended more widely into the elementary grades.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes