Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educational Neuroscience: The Basics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.8 x 12.9 x 1.3 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781032028552
N° edición
1

Educational Neuroscience: The Basics (en Inglés)

Cathy Rogers (Autor) · Michael S. C. Thomas (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Educational Neuroscience: The Basics (en Inglés) - Rogers, Cathy ; Thomas, Michael S. C.

Libro Nuevo

$ 22.150

$ 40.280

Ahorras: $ 18.130

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educational Neuroscience: The Basics (en Inglés)"

Educational Neuroscience: The Basics is an engaging introduction to this emerging, interdisciplinary field. It explains how the brain works and its priorities for learning, and shows how educational neuroscience, when combined with existing knowledge of human and social psychology, and with teacher expertise, can improve outcomes for students.  Cathy Rogers and Michael S. C. Thomas reveal how neuroscientific evidence is forcing us to question our assumptions about how our brains learn and what this means for education. The chapters in this vital volume step through the brain's priorities: processing senses and moving our bodies, emotional processing, and the difficult job of dealing with other people. It unpacks the tricky tasks of thinking and learning, considering how memory works and the many systems involved in learning. It draws this all together to offer guidance for effective classroom practice, current and future. Chapter features include key issues for special educational needs and neurodiversity, case studies of novel interventions, debunking of common neuromyths, and guidance for teachers on how to evaluate their own practice. This book is a compact, lively introductory text for students of psychology, neuroscience and education and courses where these disciplines interconnect. It will also be essential reading for educational professionals, including teachers, heads, educational advisors and the many industry bodies who govern and train them, as well as anyone interested in the fascinating story of how we learn.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes