Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Effective Social Learning: A Collaborative, Globally-Networked Pedagogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.4 x 17.9 x 0.9 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9781451488760

Effective Social Learning: A Collaborative, Globally-Networked Pedagogy (en Inglés)

Nathan R. B. Loewen (Autor) · Christopher Duncanson-Hales (Autor) · Fortress Press · Tapa Blanda

Effective Social Learning: A Collaborative, Globally-Networked Pedagogy (en Inglés) - Duncanson-Hales, Christopher ; Loewen, Nathan R. B. ; Lester, G. Brooke

Libro Nuevo

$ 48.680

$ 67.610

Ahorras: $ 18.930

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Effective Social Learning: A Collaborative, Globally-Networked Pedagogy (en Inglés)"

The ground of higher education is shifting, but learning ecosystems around the world have much more space than MOOCs and trendy online platforms can fill, and Loewen shows how professors have an indisputable pedagogical edge that gives them a crucial role to play in higher education. By adopting the collaborative pedagogical process in this book, professors can create effective social learning experiences that connect students to peers and professional colleagues in real time.Loewen moves beyond surface questions about technology in the classroom to a problem best addressed by educators in bricks-and-mortar institutions: if students are social learners, how do we teach in a way that promotes actual dialogue for learning? Designing learning experiences that develop intercultural competencies puts the test to students social inclinations, and engagement with course material increases when its used to dig deeper into the specificities of their identity and social location. Loewens approach to interinstitutional collaborative teaching will be explored with examples and working templates for collaborative design of effective social learning experiences. This is done by collaborative dialogue with G. Brooke Lester and Christopher Duncanson-Hales. As a group, Loewen, Lester, and Duncanson-Hales create a text that extends pedagogical innovation in inspiring but practical ways.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes