Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Emerging Research and Issues in Behavioral Disabilities (Advances in Learning and Behavioral Disabilities) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787560857

Emerging Research and Issues in Behavioral Disabilities (Advances in Learning and Behavioral Disabilities) (en Inglés)

Timothy J. Landrum (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

Emerging Research and Issues in Behavioral Disabilities (Advances in Learning and Behavioral Disabilities) (en Inglés) - Timothy J. Landrum

Libro Físico

$ 228.570

$ 317.460

Ahorras: $ 88.890

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Emerging Research and Issues in Behavioral Disabilities (Advances in Learning and Behavioral Disabilities) (en Inglés)"

The challenges associated with the education and treatment of children and youth with emotional and behavioral disorders (EBD) have proven to be both persistent and exceedingly complex. Thus, our best hope for improving outcomes for students with or at risk for EBD lies not in miracle cures or the eradication of all disorders, but in the incremental progress that furthers our understanding of the nature of EBD, enabling us to systematically refine interventions. Toward these goals, this volume focuses on emerging research and issues related to students identified with or at risk of EBD. Chapters within the volume include reports of original research, and summaries of new and emerging research issues. Specific topics include: bullying; technology-based self-monitoring; issues around the direct observation of both student and teacher behavior; the characteristics of youth served in residential or other alternative settings because of their EBD; and the application of function-based logic to social skills intervention. Two additional chapters examine issues around identifying evidence-based practice in EBD, including guidance for practitioners who may be overwhelmed by the challenges of teaching students with EBD, as well as the vast array of resources they must sift through to locate credible and reliable information on effective interventions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes