Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Emotionally Responsive Teaching: Expanding Trauma-Informed Practice with Young Children (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.1 x 16.5 x 1.8 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9780807768341

Emotionally Responsive Teaching: Expanding Trauma-Informed Practice with Young Children (en Inglés)

Travis Wright (Autor) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Emotionally Responsive Teaching: Expanding Trauma-Informed Practice with Young Children (en Inglés) - Wright, Travis ; File, Nancy ; Brown, Christopher P.

Libro Físico

$ 55.300

$ 92.170

Ahorras: $ 36.870

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 8 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Emotionally Responsive Teaching: Expanding Trauma-Informed Practice with Young Children (en Inglés)"

Learn how to navigate the challenging terrain of connecting with a child who is deeply afraid, angry, and/or sad. Framing this work as emotionally responsive teaching (ERT), this book expands current conceptualizations of trauma-informed practice to encompass more broadly the relational demands of supporting young children with challenging life circumstances. The author accomplishes this by (1) arguing that predominant discussions of trauma fail to consider the ways that traumatic responses may facilitate both risk and resilience in children's lives, (2) describing the impact of traumatic experiences and exposure to chronic stress on children's development, (3) articulating a framework for ERT, and (4) providing readers with applied strategies for practicing ERT in their classrooms. Throughout, readers are encouraged to transform the systems of oppression that are being manifested through children's struggles in the classroom. Book Features: Provides models that guide teachers through the nuanced and sometimes overwhelming interactions they may have with children experiencing trauma. Shares the author's own challenges and triumphs through case studies of pre-K-3rd grade classrooms to illustrate the process of emotionally responsive teaching. Builds on research from the fields of education, psychology, and counseling. Integrates current work on trauma-informed practice with the paradigm of culturally responsive pedagogy by framing trauma as often rooted in systems of inequity and oppression.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes