Semana del Libro Importado hasta 50% dcto.  Ver más

Buscalibre.com Compra tus libros en Buscalibre, la libreria en español mas grande.
    Mi Cuenta

    Ingresa o Regístrate

    portada Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Año
    2017
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    144
    Encuadernación
    Tapa Dura
    Dimensiones
    20.3 x 12.7 x 1.3 cm
    Peso
    0.29 kg.
    ISBN13
    9781633694743

    Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)

    Daniel Goleman (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

    Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés) - Daniel Goleman

    Libro Nuevo

    $ 43.070

    $ 71.780

    Ahorras: $ 28.710

    40% descuento
    • Estado: Nuevo
    • Quedan 74 unidades
    Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
    Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Abril y el Martes 23 de Abril.
    Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

    Reseña del libro "Empathy (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)"

    Using empathy around the workplace.Empathy is credited as a factor in improved relationships and even better product development. But while it's easy to say "just put yourself in someone else's shoes," the reality is that understanding the motivations and emotions of others often proves elusive.This book helps you understand what empathy is, why it's important, how to surmount the hurdles that make you less empathetic--and when too much empathy is just too much.This volume includes the work of: Daniel GolemanAnnie McKeeAdam WaytzThis collection of articles includes "What Is Empathy?" by Daniel Goleman; "Why Compassion Is a Better Managerial Tactic Than Toughness" by Emma Seppala; "What Great Listeners Actually Do" by Jack Zenger and Joseph Folkman; "Empathy Is Key to a Great Meeting" by Annie McKee; "It's Harder to Empathize with People If You've Been in Their Shoes" by Rachel Rutton, Mary-Hunter McDonnell, and Loran Nordgren; "Being Powerful Makes You Less Empathetic" by Lou Solomon; "A Process for Empathetic Product Design" by Jon Kolko; "How Facebook Uses Empathy to Keep User Data Safe" by Melissa Luu-Van; "The Limits of Empathy" by Adam Waytz; and "What the Dalai Lama Taught Daniel Goleman About Emotional Intelligence" an interview with Daniel Goleman by Andrea Ovans.How to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

    Opiniones del libro

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

    Preguntas y respuestas sobre el libro

    ¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes

    Búsquedas populares donde aparece este libro