Envío a LUKA en todos los libros que quieras!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Empowering Teachers Through Environmental and Sustainability Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367370398
N° edición
1

Empowering Teachers Through Environmental and Sustainability Education (en Inglés)

Melissa Barnes; Deborah Moore; Sylvia Christine Almeida (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Empowering Teachers Through Environmental and Sustainability Education (en Inglés) - Melissa Barnes; Deborah Moore; Sylvia Christine Almeida

Libro Nuevo

$ 166.350

$ 231.040

Ahorras: $ 64.690

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Empowering Teachers Through Environmental and Sustainability Education (en Inglés)"

Empowering Teachers through Environmental and Sustainability Education draws inspiration from an empirical study exploring early career teachers' attempts at enacting Environmental and Sustainability Education (ESE) in their everyday teaching practices. It showcases how a confluence of personal, professional and environmental identities supports implementation of ESE. Additionally, this book discusses key concepts and issues surrounding ESE and the ways in which teachers may claim agency and power to create change in their classroom practices. Drawing from theoretical perspectives, such as Bourdieu's 'thinking tools' habitus and capital, theories of identity, and Foucault's concept of power and knowledge relations, this book explores how teachers negotiate policies, curriculum and institutional norms to further theoretical and practical understanding of ESE. The use of personal narratives offers new insights into teachers' agency in creating localised yet powerful change through small and meaningful actions. The purpose of this book, therefore, is to explore ways in which meaningful change can be made in educational settings through these small agentive and yet empowering steps. This book reveals that teachers can enact agency and navigate the power structures that exist within educational settings in order to make ESE meaningful within their classrooms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes