Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Facing Diversity in Child Foreign Language Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
326
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9783030660246

Facing Diversity in Child Foreign Language Education (en Inglés)

Joanna Rokita-Jaśkow (Ilustrado por) · Agata Wolanin (Ilustrado por) · Springer · Tapa Blanda

Facing Diversity in Child Foreign Language Education (en Inglés) - Rokita-Jaśkow, Joanna ; Wolanin, Agata

Libro Nuevo

$ 179.180

$ 298.630

Ahorras: $ 119.450

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Facing Diversity in Child Foreign Language Education (en Inglés)"

This edited book uses the concept of diversity in child foreign language education as a major organizing principle. Since a foreign language, most typically English, is taught globally to an increasing number of children, the variability in the process and varied learning outcomes are inescapable phenomena. This book has been constructed on the premise that heterogeneity, first, concerns young language learners, who due to the disparity in the pace of development need appropriately tailored educational solutions, and, second, it refers to a diversity of contexts in which learning takes place. The contexts can be defined on a macroscale (e.g. different countries), mesoscale (e.g. different institutions), and microscale (e.g. specific learner groups). The book consists of four thematic strands. In Part One the learner-internal causes of heterogeneity of young language learners are clarified. Part Two presents a sample of classroom studies in which learner variables, such as gender, learner preferences, and special needs are taken into account. Part Three looks at teaching materials and how they meet learners' needs. Finally, Part Four highlights diversity issues that teachers should be prepared to face.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes