Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Failing Sideways: Queer Possibilities for Writing Assessment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
284
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 2.0 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781646423699

Failing Sideways: Queer Possibilities for Writing Assessment (en Inglés)

Stephanie West-Puckett (Autor) · Utah State University Press · Tapa Blanda

Failing Sideways: Queer Possibilities for Writing Assessment (en Inglés) - West-Puckett, Stephanie

Libro Físico

$ 59.260

$ 98.760

Ahorras: $ 39.500

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Failing Sideways: Queer Possibilities for Writing Assessment (en Inglés)"

Failing Sideways is an innovative and fresh approach to assessment that intersects writing studies, educational measurement, and queer rhetorics. While valuing and representing the research, theory, and practice of assessment, authors Stephanie West-Puckett, Nicole I. Caswell, and William P. Banks demonstrate the ways that students, teachers, and other interested parties can find joy and justice in the work of assessment. A failure-oriented assessment model unsettles some of the most common practices, like rubrics and portfolios, and challenges many deeply held assumptions about validity and reliability in order to ask what could happen if assessment was oriented toward possibility and potential. Working to engage a more capacious writing construct, the authors propose queer validity inquiry (QVI) as a model for assessment that values failure, affect, identity, and materiality. These overlapping lenses help teachers honor parts of writing and learning that writing studies faculty have struggled to hold onto in a world overly focused on quickness and efficiency in schools. Through programmatic and classroom examples, Failing Sideways privileges what is valued in the classroom but traditionally ignored in assessments. Reimagining what matters in the teaching and learning of writing and using assessment data differently, this book demonstrates what writing can be and could do in a more diverse and just world.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes