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portada Fiasco: The American Military Adventure in Iraq, 2003 to 2005 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
492
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
2
ISBN
0143038915
ISBN13
9780143038917

Fiasco: The American Military Adventure in Iraq, 2003 to 2005 (en Inglés)

Thomas E. Ricks (Autor) · Penguin Lcc Us · Tapa Blanda

Fiasco: The American Military Adventure in Iraq, 2003 to 2005 (en Inglés) - Thomas E. Ricks

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Fiasco: The American Military Adventure in Iraq, 2003 to 2005 (en Inglés)"

Coming from The Penguin Press in February 2009, Thomas E. Ricks's The GambleThomas E. Ricks 's #1 New York Times bestseller, Fiasco, transformed the political dialogue on the war in Iraq. Now Ricks has picked up where Fiasco left off-Iraq, late 2005. With more newsbreaking information, including hundreds of hours of interviews with top U.S. officials who were on the ground during the surge and beyond, The Gamble is the natural companion piece to Fiasco, and the two are sure to become the definitive examinations of what ultimately went wrong in Iraq.

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El libro está escrito en Inglés.
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