Compartir
Football, Fandom and Consumption (Critical Research in Football) (en Inglés)
Oliver Brooks (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Football, Fandom and Consumption (Critical Research in Football) (en Inglés) - Oliver Brooks
$ 119.020
$ 198.360
Ahorras: $ 79.340
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 04 de Junio y el
Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Football, Fandom and Consumption (Critical Research in Football) (en Inglés)"
Modern football is an industry and capitalism is its engine. However, this book argues for a more nuanced understanding of contemporary football culture and the (self-)identity of football fans. Drawing on original ethnographic research conducted with fans at all levels, from international to lower league, the book explores the tensions between fans as consumers and ‘traditional’ football cultures, arguing that modern football fans are able to negotiate the discourses of capitalism and tradition operating upon them to enact their own power and identity within football culture. Featuring case studies of Norwich City, MK Dons and Chelsea fans, this is fascinating reading for anybody with an interest in sport and society or cultural studies.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.