Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Form-Focused Instruction and Second Language Learning: Language Learning Monograph (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
631228586
ISBN13
9780631228585
N° edición
1
Categorías

Form-Focused Instruction and Second Language Learning: Language Learning Monograph (en Inglés)

Ellis (Autor) · John Wiley & Sons · Tapa Blanda

Form-Focused Instruction and Second Language Learning: Language Learning Monograph (en Inglés) - Ellis

Libro Nuevo

$ 76.240

$ 138.620

Ahorras: $ 62.380

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Form-Focused Instruction and Second Language Learning: Language Learning Monograph (en Inglés)"

How does classroom language learning take place? How does an understanding of second language acquisition contribute to language teaching? In answering these questions, Rod Ellis reviews a wide range of research on classroom learning, developing a theory of instructed second language acquisition that has significant implications for language teaching. The early chapters of this book trace the attempts to explain classroom language learning in terms of general theory of learning (behaviorism) and the study of naturalistic language learning. The middle chapters document the attempts of researchers to enter the "black box" of the classroom in order to describe the teaching-learning behaviors that take place there and to investigate to what extent and in what ways instruction results in acquisition. The book concludes with a theory of classroom language learning. This theory advances an explanation of the relationship between explicit and implicit linguistic knowledge and in so doing accounts for how both form-focused and meaning-focused instruction contribute to second language acquisition in the classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes