Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Formative Assessment for Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.9 x 16.8 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781446273326

Formative Assessment for Teaching and Learning (en Inglés)

Bill Boyle (Autor) · Marie Charles (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Formative Assessment for Teaching and Learning (en Inglés) - Boyle, Bill ; Charles, Marie

Libro Físico

$ 50.260

$ 83.770

Ahorras: $ 33.510

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Formative Assessment for Teaching and Learning (en Inglés)"

′A unique blend of scholarly research-based principles of effective formative assessment with practical suggestions for use in the classroom. The authors show how the essence of formative assessment is in teachers′ responses to the substance students′ understandings, with a focus on how teachers can use pedagogical strategies to move students forward toward important learning outcomes. I highly recommend the book for both researchers and practitioners. It is an engaging, in-depth, sophisticated treatment of formative assessment.′ - James H. McMillan, Virginia Commonwealth University Formative Assessment (AFL) supplies the strategy to support effective teaching, and to make learning deep and sustained. This book shows how to develop your planning for learner-centred day-to-day teaching and learning situations through an understanding of formative teaching, learning and assessment. Within each chapter, based on real teaching situations, the strategies of the ′formative assessment toolkit′ are identified and analysed: guided group teaching differentiation observation & evidence elicitation analysis & feedback co-construction reflective planning self-regulation dialogue & dialogic strategies. The principles set out in this book can be applied to any age or stage in education, but will be particularly useful to current practising teachers, students following international and national teacher training courses; CPD or in-service work; and MEd and MA post-graduate assessment/teaching and learning modules.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes