Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Gameful Second and Foreign Language Teaching and Learning: Theory, Research, and Practice (New Language Learning and Teaching Environments) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
311
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030047283
N° edición
2019

Gameful Second and Foreign Language Teaching and Learning: Theory, Research, and Practice (New Language Learning and Teaching Environments) (en Inglés)

Jonathon Reinhardt (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Gameful Second and Foreign Language Teaching and Learning: Theory, Research, and Practice (New Language Learning and Teaching Environments) (en Inglés) - Jonathon Reinhardt

Libro Nuevo

$ 144.800

$ 241.340

Ahorras: $ 96.540

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Gameful Second and Foreign Language Teaching and Learning: Theory, Research, and Practice (New Language Learning and Teaching Environments) (en Inglés)"

This book offers a comprehensive examination of the theory, research, and practice of the use of digital games in second and foreign language teaching and learning (L2TL). It explores how to harness the enthusiasm, engagement, and motivation that digital gaming can inspire by adopting a gameful L2TL approach that encompasses game-enhanced, game-informed, and game-based practice. The first part of the book situates gameful L2TL in the global practices of informal learnful L2 gaming and in the theories of play and games which are then applied throughout the discussion of gameful L2TL practice that follows. This includes analysis of practices of digital game-enhanced L2TL design (the use of vernacular, commercial games), game-informed L2TL design (gamification and the general application of gameful principles to L2 pedagogy), and game-based L2TL design (the creation of digital games purposed for L2 learning). Designed as a guide for researchers and teachers, the book also offers fresh insights for scholars of applied linguistics, second language acquisition, L2 pedagogy, computer-assisted language learning (CALL), game studies, and game design that will open pathways to future developments in the field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes