Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Genomics and Clinical Diagnostics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
574
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781782628217
N° edición
1
Categorías

Genomics and Clinical Diagnostics (en Inglés)

Ral David Whitehouse (Autor) · Royal Society Of Chemistry · Tapa Dura

Genomics and Clinical Diagnostics (en Inglés) - Ral David Whitehouse

Libro Nuevo

$ 205.070

$ 284.820

Ahorras: $ 79.750

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 59 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Genomics and Clinical Diagnostics (en Inglés)"

Genomics and genome technology is having, and continues to have, a major impact on all areas of bioscience research providing insights into the key area of molecular mechanisms of cells in health and disease. This is causing a profound effect on biomedical science and is accelerating the development of new diagnostic applications. This book provides a timely, graduate level introduction to the fast-paced area of genomics and clinical diagnostic technologies and introduces the concept of applications based on this area. The initial chapters focus on principal molecular technologies that underpin the information in the later chapters. In addition to introductory areas of nucleic acids and techniques in molecular biology, bioinformatics and proteomics, other key diagnostic areas such as the use of immunological reagents are covered. The later chapters provide more specialised examples of currently used diagnostic technologies and insights into selected key diagnostic challenges including specific examples of molecular microbial diagnostics and molecular biomarkers in oncology. The running themes through the chapters provides an insight into current and future perspectives in this rapidly evolving field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes