días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Get People to Do What You Want: How to Use Body Language and Words for Maximum Effect (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.3 x 13.5 x 2.0 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781632651587

Get People to Do What You Want: How to Use Body Language and Words for Maximum Effect (en Inglés)

Maryann Karinch (Autor) · Gregory Hartley (Autor) · Career Press · Tapa Blanda

Get People to Do What You Want: How to Use Body Language and Words for Maximum Effect (en Inglés) - Hartley, Gregory ; Karinch, Maryann

Libro Nuevo

$ 23.340

$ 38.900

Ahorras: $ 15.560

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 5 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Get People to Do What You Want: How to Use Body Language and Words for Maximum Effect (en Inglés)"

A former Army interrogator shares his secrets for getting exactly what you want out of anyone, anytime.In business, school, romance, or your neighborhood, it is valuable to know what attracts people, what repels them, and what makes them tick. Choosing the right approach will enable you to influence people to do what you want in professional and social situations. The authors include updated case studies--some pulled from the headlines--of how this technique has worked to create both good news and bad news. Most importantly and all new, they tell you how to identify and guard against manipulation so you remain in control of your choices and options.In Get People to Do What You Want, you'll learn about: One-on-one interactionGroup dynamicsThe projection of leadershipInstinctual trust and mistrust of othersGet People to Do What You Want is the perfect, modern complement to Dale Carnegie's 1937 classic work on the topic, How to Win Friends and Influence People. Think of these books as the Old and New Testaments of persuasion.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes