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portada Getting it Wrong: Debunking the Greatest Myths in American Journalism (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780520291270
N° edición
2

Getting it Wrong: Debunking the Greatest Myths in American Journalism (en Inglés)

W. Joseph Campbell (Autor) · University Of California Press · Tapa Dura

Getting it Wrong: Debunking the Greatest Myths in American Journalism (en Inglés) - W. Joseph Campbell

Libro Nuevo

$ 148.720

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Getting it Wrong: Debunking the Greatest Myths in American Journalism (en Inglés)"

Many of American journalism’s best-known and most cherished stories are exaggerated, dubious, or apocryphal. They are media-driven myths, and they attribute to the news media and their practitioners far more power and influence than they truly exert. In Getting It Wrong, writer and scholar W. Joseph Campbell confronts and dismantles prominent media-driven myths, describing how they can feed stereotypes, distort understanding about the news media, and deflect blame from policymakers. Campbell debunks the notions that the Washington Post’s Watergate reporting brought down Richard M. Nixon’s corrupt presidency, that Walter Cronkite’s characterization of the Vietnam War in 1968 shifted public opinion against the conflict, and that William Randolph Hearst vowed to “furnish the war” against Spain in 1898. This expanded second edition includes a new preface and new chapters about the first Kennedy-Nixon debate in 1960, the haunting Napalm Girl photograph of the Vietnam War, and bogus quotations driven by the Internet and social media.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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