Solo por esta noche: Venta Nocturna hasta 40% dcto y envío a LUKA  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada getting naked,a business fable about shedding the three fears that sabotage client loyalty (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.1 x 14.0 x 2.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN
9780787976392
ISBN13
9780787976392

getting naked,a business fable about shedding the three fears that sabotage client loyalty (en Inglés)

Patrick M. Lencioni (Autor) · Jossey-Bass · Tapa Dura

getting naked,a business fable about shedding the three fears that sabotage client loyalty (en Inglés) - Lencioni, Patrick M.

Libro Nuevo

$ 26.750

$ 44.580

Ahorras: $ 17.830

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 11 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Abril y el Viernes 03 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "getting naked,a business fable about shedding the three fears that sabotage client loyalty (en Inglés)"

Another extraordinary business fable from the New York Times bestselling author Patrick Lencioni Written in the same dynamic style as his previous bestsellers including The Five Dysfunctions of a Team, Lencioni illustrates the principles of inspiring client loyalty through a fascinating business fable. He explains the theory of vulnerability in depth and presents concrete steps for putting it to work in any organization. The story follows a small consulting firm, Lighthouse Partners, which often beats out big-name competitors for top clients. One such competitor buys out Lighthouse and learns important lessons about what it means to provide value to its clients. Offers a key resource for gaining competitive advantage in tough times Shows why the quality of vulnerability is so important in business Includes ideas for inspiring customer and client loyalty Written by the highly successful consultant and business writer Patrick Lencioni This new book in the popular Lencioni series shows what it takes to gain a real and lasting competitive edge.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes