Celebramos el mes del libro con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada global marketing management
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
632
ISBN
0138418268
ISBN13
9780138418267

global marketing management

Bodo B. Schlegelmilch,Warren J. Keegan (Autor) · financial times prent.int · Libro Físico

global marketing management - bodo b. schlegelmilch,warren j. keegan

Sin Stock

Reseña del libro "global marketing management"

this book, the leading text for students in international marketing, adopts a strategic approach reflecting the importance of multinational corporations. written by two experts in the field, the book is divided into six parts providing a big picture approach and introducing the field of global marketing, covering the major dimensions of the environment of global marketing, looking at assessing market opportunities, discussing strategic issues such as market selection and market entry alternatives and covering the global marketing mix. the book concludes with a focus on implementation and addresses the task of organising and controlling global strategy, and attempts to provide a glimpse into the future of global marketing. a european version of keegans successful text, thoroughly revised to take into account the way global marketing is taught within the european context.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes