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portada good works! (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.2 x 16.3 x 2.5 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN
1118206681
ISBN13
9781118206683
Categorías

good works! (en Inglés)

Philip Kotler (Autor) · David Hessekiel (Autor) · Nancy R. Lee (Autor) · Wiley · Tapa Dura

good works! (en Inglés) - Kotler, Philip ; Hessekiel, David ; Lee, Nancy R.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Viernes 17 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "good works! (en Inglés)"

Businesses can do well by doing good -- Kotler, Hessekiel, and Lee show you how! Marketing guru Philip Kotler, cause marketing authority David Hessekiel, and social marketing expert Nancy Lee have teamed up to create a guide rich with actionable advice on integrating marketing and corporate social initiatives into your broader business goals. Businesspeople who mix cause and commerce are often portrayed as either opportunistic corporate "causewashers" cynically exploiting nonprofits, or visionary social entrepreneurs for whom conducting trade is just a necessary evil in their quest to create a better world. Marketing and corporate social initiatives requires a delicate balancing act between generating financial and social dividends. Good Works is a book for business builders, not a Corporate Social Responsibility treatise. It is for capitalists with the hearts and smarts to generate positive social impacts and bottom-line business results. Good Works is rich with actionable advice on integrating marketing and corporate social initiatives into your broader business goals. Makes the case that purpose-driven marketing has moved from a nice-to-do to a must-do for businesses Explains how to balance social and business goals Author Philip Kotler is one of the world's leading authorities on marketing; David Hessekiel is founder and President of Cause Marketing Forum, the world's leading information source on how to do well by doing good; Nancy Lee is a corporate social marketing expert, and has coauthored books on social marketing with Philip Kotler With Good Works, you'll find that you can generate significant resources for your cause while achieving financial success.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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