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portada Graduate Study for the Twenty-First Century: How to Build an Academic Career in the Humanities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
340
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 2.3 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN
9780230100336
ISBN13
9780230100336
N° edición
0002

Graduate Study for the Twenty-First Century: How to Build an Academic Career in the Humanities (en Inglés)

G. Semenza (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Graduate Study for the Twenty-First Century: How to Build an Academic Career in the Humanities (en Inglés) - Semenza, G.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Graduate Study for the Twenty-First Century: How to Build an Academic Career in the Humanities (en Inglés)"

In a straightforward manner, Semenza identifies the obstacles along the path of the academic career and offers tangible advice. Fully revised and updated, this edition's new material on advising, electronic publishing, and the post-financial crisis humanities job market will help students negotiate the changing landscape of academia.

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