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portada Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.3 x 17.8 x 1.5 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781568989792
N° edición
1
Categorías

Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming (en Inglés)

Ellen Lupton (Autor) · Jennifer Cole Phillips (Autor) · Princeton Architectural Press · Tapa Blanda

Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming (en Inglés) - Lupton, Ellen ; Phillips, Jennifer Cole

Libro Nuevo

$ 26.730

$ 44.550

Ahorras: $ 17.820

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming (en Inglés)"

"A 'must have' in the design arsenal."--Cat Normoyle, Professor of Graphic Design, East Carolina University "Provides enough thinking techniques to break out of even the worst creative rut."--Creative Woman's Circle Legendary designer Ellen Lupton demystifies the creative process in another essential graphic design book.Graphic Design Thinking explores a variety of techniques to stimulate fresh thinking to arrive at compelling and viable solutions. Each approach is explained with a brief narrative text followed by a variety of visual demonstrations and case studies. Lupton's hands-on, close-up approach, made famous with Thinking with Type, makes the creative process accessible to anyone and removes the myth that creativity is an in-born talent. Presents a wide range of methods applicable to any brainstorming scenario.- Techniques are grouped around the three basic phases of the design process: defining the problem, inventing ideas, and creating form- From informal strategies that are ideal for quick, seat-of-the-pants thinking, to formal research methods- Learn to approach problems through focus groups, interviewing, brand mapping, and co-design Includes discussions with leading professional designers. Art Chantry, Ivan Chermayeff, Jessica Helfand, Steven Heller, Abbott Miller, Christoph Niemann, Paula Scher, and Martin Venezk reveal how they get ideas and overcome blocks to creativity. Graphic Design Thinking is directed at working designers, design students, and anyone who wants to apply inventive thought patterns to everyday creative challenges in the design process.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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