Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Categoría
Negocios e Inversiones
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
322
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0753540665
ISBN13
9780753540664

Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies (en Inglés)

Jim Stengel (Autor) · Virgin Publishing · Tapa Blanda

Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies (en Inglés) - Jim Stengel

Negocios e inversiones

Libro Nuevo

$ 21.880

$ 43.750

Ahorras: $ 21.870

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies (en Inglés)"

Great businesses naturally have many things in common: superbly designed products and services, knockout customer experiences, sustained excellence at execution, outstanding talent and teamwork, and great leadership. But there's also something else, an X factor that keeps renewing and strengthening great businesses through good times and bad. Based on almost ten years of empirical research involving 50,000 companies, Jim Stengel, former director of marketing at Procter & Gamble, shows how the world's 50 best businesses - as diverse as Apple, Red Bull, Pampers and Petrobras - have a cause and effect relationship between financial performance and their ability to connect with fundamental human emotions, hopes, values and greater purposes.In this, the next big idea book, Stengel deftly blends timeless truths about human behaviour and values into an action framework, to show us how by embracing what he describes as 'brand ideals', the world's best businesses can achieve incredible growth and drastically improve their performance.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes