Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
742
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.7 x 18.0 x 4.6 cm
Peso
1.41 kg.
ISBN13
9781138295421
N° edición
1

Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs (en Inglés)

Martin, Andrew J. ; Sperling, Rayne A. ; Newton, Kristie J. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs (en Inglés) - Martin, Andrew J. ; Sperling, Rayne A. ; Newton, Kristie J.

Libro Nuevo

$ 238.800

$ 434.180

Ahorras: $ 195.380

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs (en Inglés)"

Handbook of Educational Psychology and Students with Special Needs provides educational and psychological researchers, practitioners, policy-makers, and graduate students with critical expertise on the factors and processes relevant to learning for students with special needs. This includes students with attention-deficit/hyperactivity disorder, other executive function difficulties, behavior and emotional disorders, autism spectrum disorder, intellectual disabilities, learning disabilities, dyslexia, language and communication difficulties, physical and sensory disabilities, and more. With the bulk of educational psychology focused on "mainstream" or "typically developing" learners, relatively little educational psychology theory, research, measurement, or practice has attended to students with "special needs." As clearly demonstrated in this book, the factors and processes studied within educational psychology--motivation and engagement, cognition and neuroscience, social-emotional development, instruction, home and school environments, and more--are vital to all learners, especially those at risk or disabled.Integrating guidance from the DSM-5 by the American Psychiatric Association and the International Classification of Diseases (ICD-10) by the World Health Organization, this book synthesizes and builds on existing interdisciplinary research to establish a comprehensive case for effective psycho-educational theory, research, and practice that address learners with special needs. Twenty-seven chapters by experts in the field are structured into three parts on diverse special needs categories, perspectives from major educational psychology theories, and constructs relevant to special needs learning, development, and knowledge building.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes