Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Harrisons Manual of Medicine, 20Th Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
1245
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781260455342
N° edición
20

Harrisons Manual of Medicine, 20Th Edition (en Inglés)

Dennis Kasper; Anthony Fauci; Stephen Hauser; Dan Longo; J. Larry Jameson; Joseph Loscalzo (Autor) · Mcgraw Hill Medical · Tapa Blanda

Harrisons Manual of Medicine, 20Th Edition (en Inglés) - Dennis Kasper; Anthony Fauci; Stephen Hauser; Dan Longo; J. Larry Jameson; Joseph Loscalzo

Libro Nuevo

$ 116.120

$ 232.230

Ahorras: $ 116.110

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 03 de Mayo y el Miércoles 08 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Harrisons Manual of Medicine, 20Th Edition (en Inglés)"

Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product.All the authority of the most trusted brand in medical content in a convenient, portable guideThe Harrison’s Manual, derived from most clinically salient content featured in Harrison's Principles of Internal Medicine, 20th Edition, delivers numerous clinical algorithms in one practical, portable resource.  The Manual also includes abundant quick reference tables, plus concise text―providing rapid access to bedside information when decisions need to be made quickly. This full color summary guide covers all diseases and conditions commonly seen in inpatient general medicine, so you can be sure to find invaluable content directly to your workflow and practice.The 20th edition has been updated to reflect the latest clinical developments in medicine. The Manual truly makes it easy to find what you need at the point of care. The easy-to-navigate chapters cover symptoms/signs, medical emergencies, specific diseases, and care of the hospitalized patient, with a particular focus on:•Etiology and Epidemiology•Clinically Relevant Pathophysiology•Signs and Symptoms•Differential Diagnosis•Physical and Laboratory Findings•Therapeutics•Practice Guidelines, and more

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes