Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Help Me! Guide to the Kindle Fire HD 6: Step-by-Step User Guide for Amazon's Fourth Generation Tablet (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 20.3 x 1.4 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781505471373
Categorías

Help Me! Guide to the Kindle Fire HD 6: Step-by-Step User Guide for Amazon's Fourth Generation Tablet (en Inglés)

Charles Hughes (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Help Me! Guide to the Kindle Fire HD 6: Step-by-Step User Guide for Amazon's Fourth Generation Tablet (en Inglés) - Hughes, Charles

Libro Nuevo

$ 23.430

$ 32.540

Ahorras: $ 9.110

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 76 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Help Me! Guide to the Kindle Fire HD 6: Step-by-Step User Guide for Amazon's Fourth Generation Tablet (en Inglés)"

Need help with your new Kindle Fire HD 6? The Kindle Fire HD 6 is Amazon's fourth-generation tablet PC, and is Amazon's first six-inch tablet. The Guide to the Kindle Fire HD 6 organizes all of the available information regarding the Kindle Fire HD 6 into a single guide, where it can be easily accessed for quick reference. There is no fancy jargon and every instruction is explained in great detail, which is perfect for beginners. In addition, this guide expands on the basics by discussing useful tips that are excellent for more advanced users. The level of detail in each chapter sets this guide apart from all the rest. Countless screenshots complement the step-by-step instructions and help you to realize the Kindle Fire 6's full potential. This guide provides useful information, such as tips and tricks, hidden features, and troubleshooting advice. This guide also discusses recent known issues and solutions that may be currently available. Help is here!

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes