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portada How Not to F*ck Up Your Startup (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.0 x 15.4 x 2.4 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781472147523

How Not to F*ck Up Your Startup (en Inglés)

Tom Fairey (Autor) · Robinson Press · Tapa Blanda

How Not to F*ck Up Your Startup (en Inglés) - Fairey, Tom

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "How Not to F*ck Up Your Startup (en Inglés)"

Turn your great idea into a fully funded startup with this straight-talking real-world guide Great ideas are everywhere. You've probably already had one today. But how do you turn it into a huge business? How do you make it into a killer product, develop it with an amazing team, raise cash, and smash your way to the top of the market? With solid, proven advice from founders who have been there and done it on every page, expert Tom Fairey will guide you through the process so that you can avoid the pitfalls and fuckups that await you. If you know that this is the chance of a lifetime but have no idea where to begin, How Not to Mess Up Your Startup is the book you need.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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