Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Human Factors of Stereoscopic 3D Displays (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
104
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.8 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781447166504

Human Factors of Stereoscopic 3D Displays (en Inglés)

Robert Earl Patterson Ph. D. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Human Factors of Stereoscopic 3D Displays (en Inglés) - Patterson Ph. D., Robert Earl

Libro Nuevo

$ 94.830

$ 131.710

Ahorras: $ 36.880

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Human Factors of Stereoscopic 3D Displays (en Inglés)"

Human Factors of Stereoscopic Displays provides an overview of all vision-relevant topics and issues that inform stereo display design from a user-centric or human factor, perspective. Although both the basic vision science literature and the applied literature will be reviewed, the strength and originality of this book comes from the emphasis on the basic science literature on human stereo vision and its implications for stereo display design.The reader will learn how to design stereo displays from a human vision/human factors perspective.Over the past several years, there has been a growing interest in the development of high-quality displays that present binocular parallax information to the human visual system for inducing the perception of three-dimensional depth. The methods for presenting binocular parallax to an observer vary widely and include three broad categories of display: stereoscopic, holographic and volumetric displays. Because the technology for stereoscopic displays is more developed and more widely used, than those based on holography or volumetric methods, the proposed book addresses those human factors issues involved in the viewing of stereoscopic displays.Despite the diverse methods for creating stereoscopic displays, which includes stereo spatial multiplexing as well as temporal multiplexing (i.e., field sequential) techniques, there remain common human factor issues that arise when viewing such displays. Human Factors of Stereoscopic Displays will provide a detailed review of these important issues so that they can be considered when designing and using 3D displays. In doing so, the following topics will be covered: interocular cross talk; interocular differences in luminance and contrast; accommodation-vergence mismatch; stereoanomaly; spatio-temporal frequency effects; distance scaling of disparity and high-level cue conflict.body>

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes