días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Implementing key Account Management: Designing Customer-Centric Processes for Mutual Growth (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 2.4 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9780749482756
N° edición
1

Implementing key Account Management: Designing Customer-Centric Processes for Mutual Growth (en Inglés)

Mark Davies (Autor) · Javier Marcos (Autor) · Rodrigo Guesalaga (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Implementing key Account Management: Designing Customer-Centric Processes for Mutual Growth (en Inglés) - Marcos, Javier ; Davies, Mark ; Guesalaga, Rodrigo

Libro Nuevo

$ 59.710

$ 99.510

Ahorras: $ 39.800

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Implementing key Account Management: Designing Customer-Centric Processes for Mutual Growth (en Inglés)"

Implementing Key Account Management is a highly practical handbook that guides readers through the realities of rolling out a functional key account management programme. The book offers an integrated framework for key account management (KAM) that businesses can use to design or further develop strategic customer management programmes, enabling them to overcome the obstacles that organizations often face when rolling out their strategies. Bringing together the experiences of leading experts within this field, Implementing Key Account Management draws on two decades of research and best practice from Cranfield University School of Management, one of the foremost centres for researcher and thought leadership in KAM. Between them, the authors have designed and delivered programmes globally for clients such as Rolls-Royce, Unilever, Vodafone, The Economist and many more. Rigorously researched, well-grounded and practical, this book is - quite simply - the definitive, go-to resource for implementing key account management programmes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes