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portada Influence, new and Expanded: The Psychology of Persuasion (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
592
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.3 x 4.3 cm
Peso
0.75 kg.
ISBN
9780062937650
ISBN13
9780062937650

Influence, new and Expanded: The Psychology of Persuasion (en Inglés)

Robert Cialdini (Autor) · Robert B. Cialdini (Autor) · Harper Business · Tapa Dura

Influence, new and Expanded: The Psychology of Persuasion (en Inglés) - Robert Cialdini

4 estrellas - de un total de 5 estrellas 2 opiniones
Libro Nuevo

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Reseña del libro "Influence, new and Expanded: The Psychology of Persuasion (en Inglés)"

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion--a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold--now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications.In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini--New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion--explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don't have to be a scientist to learn how to use this science.You'll learn Cialdini's Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader--and just as importantly, you'll learn how to defend yourself against unethical influence attempts. You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.Cialdini's Principles of Persuasion: ReciprocationCommitment and ConsistencySocial Proof Liking AuthorityScarcityUnity, the newest principle for this editionUnderstanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini's 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research--including a three-year field study on what leads people to change--Influence is a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.
Robert Cialdini
  (Autor)
Ver Página del Autor
Robert B. Cialdini es profesor emérito de Psicología y Marketing de la Universidad Estatal de Arizona. Es autor superventas de The New York Times con Influencia: La psicología de la persuasión. Se ha traducido a cuarenta y cuatro idiomas. Entre los muchos méritos y premios de Robert B. Cialdini se encuentra su ejercicio como presidente de la Society of Personality and Social Psychology y su pertenencia a la Academia Estadounidense de las Artes y las Ciencias. Es, además, un popular invitado en los medios de comunicación y un habitual conferenciante en todo el mundo.
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Opiniones del libro

Katherine LeivaJueves 24 de Junio, 2021
Compra Verificada

" Sin duda un libro indispensable para Marketing. "

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Carol MondragonViernes 12 de NoViembre, 2021

" Tiene el libro en el idioma español? "

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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