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portada Information Technology: Agent of Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1989
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.4 x 13.8 x 1.4 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN
0521359252
ISBN13
9780521359252
N° edición
1

Information Technology: Agent of Change (en Inglés)

F. J. Murray Laver (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Information Technology: Agent of Change (en Inglés) - Laver, F. J. Murray

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Information Technology: Agent of Change (en Inglés)"

Information technology (IT) is a singularly pervasive field; its applications affect people in all walks of life as few technologies do. This nontechnical and realistic overview increases the reader's understanding of the capabilities and limitations of IT. A recognized authority on computers, Laver equips the reader with sufficient information to critically evaluate proposals for new IT uses. He examines the impact of IT in particular areas and assesses its influence on people and communities. The book concludes with an agenda for anyone interested in IT systems.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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