días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Information Technology in the Teaching of History: International Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 17.0 x 1.5 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN
9057020246
ISBN13
9789057020247

Information Technology in the Teaching of History: International Perspectives (en Inglés)

Martin, Allan ; Smart, Lez ; Yeomans, David (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Information Technology in the Teaching of History: International Perspectives (en Inglés) - Martin, Allan ; Smart, Lez ; Yeomans, David

Libro Físico

$ 71.400

$ 119.000

Ahorras: $ 47.600

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Information Technology in the Teaching of History: International Perspectives (en Inglés)"

Information technology offers powerful tools to facilitate and to assist learning across the whole curriculum; the computer is certainly the most significant development in educational technology in the twentieth century. History may be thought of as a staid and perhaps tradition-bound subject, more resistant to change than some areas. Yet in history too, information technology is making an impact. This volume shows how information technology is currently contributing to, and bringing about changes in the way history is taught and learned. The international selection of the contributions shows that these phenomena are not restricted to just one country. The impact of information technology on history curricula is explored in depth in one section of the book, whilst other sections focus on classroom activities and issues, on the development of software for history, and on the relevance of current information technology developments. But the question which lies at the heart of it all remains that of how information technology can enhance the teacher's ability to offer situations in which learners can form and develop a real understanding of the nature of historical processes, and the ways in which they can be studied.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes