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portada Input and Interaction in Language Acquisition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1994
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.3 x 2.2 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
0521437253
ISBN13
9780521437257

Input and Interaction in Language Acquisition (en Inglés)

Brian J. Richards (Ilustrado por) · Clare Gallaway (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Input and Interaction in Language Acquisition (en Inglés) - Gallaway, Clare ; Richards, Brian J.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Input and Interaction in Language Acquisition (en Inglés)"

Since "Baby Talk" became the subject of research thirty years ago, the linguistic environment of infants and toddlers has been widely studied. This book, as well as being an up-to-date statement of the facts and controversies surrounding "Baby Talk," its nature and likely effects, also examines language acquisition in different cultures and family contexts, typical and atypical learners, and in second and foreign language learners. It has been designed as a sequel to Snow and Ferguson's now famous volume Talking to Children.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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